כתב העת "שבילים"

כתב העת "שבילים", שנוסד נותן שביל לרב-תרבותיות shvilim2המאפיינת את החברה הישראלית ולמגוון מעגלי הזהויות של היוצרים המשתתפים בו, כמו גם למגוון היצירה האמנותית על כל סוגיה וסוגותיה.

המוטו של "שבילים" הוא אותנטיות המבע והיענות לקול הפנימי וניתובו לשביל ייחודי המשקף את עולם ה"אני" החד-פעמי, תוך הקשבה למגוון הקולות היוצרים ולהפגשת השביל הייחודי של כל יוצר בצמתים של שבילי יצירה. בלשונה של פרופ' נורית גוברין שערכה מחקר מקיף על כתבי עת בעבר ובהווה: "מדיניות העריכה של כתב-העת 'שבילים' מראשיתו, היא מדיניות של שילובים: שילוב בין הלוקאלי לכללי... שילוב בין משוררים וסופרים אמוניים למשוררים וסופרים חילוניים... שילוב של מחקר אקדמי עם ספרות יפה... שילוב ז'אנרים שונים: שירה, פרוזה, מסה, ביקורת ויצירות אמנות ושילוב של קולות מכל הקשת החברתית" ("הַקַּטָּר וְהַקָּרוֹן- שבילי מודיעין – על כתב העת 'שבילים'", שבילים, גיליון 5, 2010 ובתוך: קריאת הדורות, כרך ו, עמ' 214 - 220)

כתב העת "שבילים" הוא גולת הכותרת של פעילות עמותת בית הסופר מודיעין והסביבה, נוסד על-ידי מייסדת העמותה ד"ר רחלי אברהם-איתן ונערך בשיתוף עם העורכים: אברהם בן צבי וד"ר הנריק רוסטוביץ. גרפיקה: עידית בן אפרים ומיכל לייבה.
עמותת בית הסופר מודיעין והסביבה היא עמותה התנדבותית. אין בה מקבלי שכר.

חברי מועצת המערכת:
מבקר הספרות פרופ' הלל ברזל, ד"ר צדוק עלון, פרופ' אביבית לוי, ד"ר יאיר קורן מימון, פרופ' עמרי וונדל, פרופ' רוני אלוני.

 

הזנת תוכן: 21.1.2015

חזרה לדף הראשי "שבילים"