העולם לא יכול להתקיים בלעדיך

מאת: משה שרוןMOSHE-SHARON-BOOK1

ספר טוב – הוצאה לאור

את השם המפוצץ והיומרני הזה, העניק משה שרון, מרצה לקבלה ומאמן אישי וזוגי, לספרו השלישי.
העולם לא יכול להתקיים בלעדיי? בתי הקברות מלאים באנשים שחשבו כך... אבל כן. עיון בספר מגלה שהמחבר לא רק מצטט מפיהם של חז"ל, וגדולי המחשבה היהודית, ומביא הוכחות לטענתו שלכל אחד מאיתנו יש שליחות שאיתה הגיע לעולם, ושהעולם יחסר אותו אם לא ימלא את שליחותו, אלא גם מציע נוסחה בת חמישה מרכיבים איך למצוא את השליחות הזאת.

בניגוד לספרי אימון אחרים, העוסקים בהשגת מטרות, סיפוק וקידום אישי, ספר זה עוסק בשאלה כיצד תוכל להועיל לזולת ולכלל. אתה חשוב, אבל לא רק. אתה חלק מפסיפס.
"העולם לא יכול להתקיים בלעדיך" מעניק לך את אחת המתנות החשובות ביותר שאדם יכול לבקש – איך לחיות בתחושה שאתה משמעותי.

הספר, המשלב ידע וכלים מתחום הפסיכולוגיה והקואוצ'ינג, עם יהדות, קבלה וחסידות, הוא מדריך מעשי קצר-יריעה וקל לקריאה. בסופו של כל פרק יש סיכום עם דף עבודה שיעזור לקורא ליישם את הרעיון בחייו.
בנוסף לעשרות הדוגמאות ולסיפורי המתאמנים השזורים בספר, מביא המחבר שלושה ראיונות מעוררי השראה עם סימונה השדכנית, אסתר לחמן מ"ערוגות" ועודד, מדריך טאי צ'י, המשתפים את הקורא בתהליך מציאת השליחות שלהם.

בין השאלות שהספר נותן להן מענה:
- מדוע אנשים רבים כל כך מפחדים ללכת עד הסוף עם החלומות שלהם?
- מדוע המילים "שליחות" ו"ייעוד" מלחיצות ומפחידות אותנו?
- איך אדם יודע מהי השליחות שלו בעולם? האם יש נוסחה לכך?
- הכשרון כמדד לשליחות – מה עושים אנשים שמוכשרים בתחומים רבים? כיצד
הם יודעים מה הדבר המדוייק והנכון עבורם?

לספר מצורפת הקדמה מאת ערן שטרן, מנטור עסקי, מחבר רב המכר "להגשים – מימוש אישי וכלכלי בעולם מלא אפשרויות", מרצה מבוקש ומומחה ליצירת שינויים גדולים ופריצות דרך בחייהם של אנשים.

 

על המחבר

משה שרון (38) מרצה לקבלה ומאמן אישי וזוגי. עובד כמרצה עצמאי באוניברסיטאות, מכללות, גופים פרטיים ועסקיים, קתדראות להעשרת הקהל הרחב ועוד.
ייחודו והתמחותו הם שילוב וחיבור בין עולם הקואוצ'ינג והפסיכולוגיה, לבין יהדות, חסידות וקבלה.
בעל אתר אינטרנטי ללימוד קבלה, אליו נכנסים למעלה מ-10,000 איש בחודש, מכל העולם. באתר אלפי מאמרים ומאות שיעורים להאזנה בחינם.
בין תלמידיו לא מעט מפורסמים: רמי קליינשטיין, נתי רביץ, עדן הראל ועודד מנשה, צופית גרנט, גאלה קוגן ורותם זיסמן-כהן.

לימודים:
בוגר פסיכולוגיה והתנהגות ארגונית, אוניברסיטת בר אילן.
לימודי יהדות, חסידות וקבלה, כ-17 שנה, במסגרות אקדמיות וישיבתיות. (התחיל ללמוד קבלה בגיל 17 כחילוני).
קורס למרצים ומנהיגים ב"גישות" והנחיית קבוצות ב"מכללת ספיר".
קורס אימון Coaching , ב"מראות אסטרטגיה".
קורסים בכתיבה יוצרת - עם הסופר אשכול נבו והמשוררת אורית גידלי.

"העולם לא יכול להתקיים בלעדיך" הוא ספרו השלישי. קדמו לו "יום ליום" – תובנות, הארות ומתנות יומיומיות מפי גדולי ישראל בכל הדורות, ורומן הביכורים "אייכה" (הוצאת רימונים).

כתבו על הספר:

ד"ר יחיאל הררי, מחבר רב המכר "לנצח כל רגע מחדש"-שיחות נפש עם בעל התניא: "ספרו החדש של משה שרון עוסק לא רק ברעיונות תיאורטיים, אלא גם מתווה דרך מעשית המסייעת בבחירות היומיומיות. מומלץ בחום".

הרב יובל הכהן אשרוב. מרצה לקבלה ורפואה טבעית: "איך אדם יכול לדעת שאכן מצא את ייעודו? שהוא ממצה את כישוריו וכוחותיו כך שהעסק מסביבו עובד, שהמשפחה והסביבה מקבלות ממנו הרבה תועלת ושבלעדיו משהו חורק. שים בורג במקום לא נכון הוא יישבר או יישׁחק, הוא יהרוס גם את המכונה וגם את עצמו. לכן הספר הזה הוא חשוב, בעיקר בדור שלנו, כשרוב הברגים מבולבלים.
משה עשה כאן עבודת קודש"

ד"ר עו"ד יניב זייד, "דוקטור שכנוע" – מומחה בינלאומי: "משה שרון הוא אחד המאמנים והמנטורים המבריקים, המקצועיים, הנדיבים והחדשניים כיום בישראל. אני ממליץ בחום לקרוא את ספרו של משה. אם אתם רוצים יותר מהחיים, אם אתם רוצים לממש את הפוטנציאל הטמון בכם ואם אתם רוצים להוות השראה למשפחתכם ולסביבה - הספר הזה בשבילכם!

רותם זיסמן-כהן, שחקנית: "במפגש עם הספר הזה ירדו לי הרבה אסימונים... מחכה לקרוא את הספר שוב ושוב ושוב..."

רן ורד, שחקן תיאטרון: בשבילי הספר היה מרגש, מחכם ועושה סדר במחשבות... ספרך הוא מתנה יקרה מפז בשבילי"

דינה אברמסון, עיתונאית ואשת תקשורת: "יש ספרים שהקריאה בהם יוצרת בתוכך שינוי אמיתי, המילים שבהן מכות על דלתות לבך ומכריחות אותך לפתוח אותו מחדש. העיון בהם מחדד אצלך את כל החושים ובעיקר את המחשבה. אתה נכנס אל הקריאה כאדם אחד ויוצא לאחריה אדם אחר. כזה הוא ספרו של משה שרון".

ענת לב אדלר, ידיעות אחרונות: "בעזרת המדריך המשובח "העולם לא יכול להתקיים בלעדיך" אין לי ספק שהמסע אל השליחות שלכם יהיה ממוקד ויישא פרי. חברו את מנורת הקריאה וצאו להדליק את האור הפנימי".

 

הזנת תוכן: 13.8.0216

חזרה לדף הראשי "מה חדש בספרות"